Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Onsdag=lill-lördag!

Av beingsara - 17 november 2010 13:08

Snart är helgen här igen, och de ska bli så gött! På fredag jobbar jag dagen och kvällen ska bestå av fredagsmys och Idol med barnen <3 Lördag ska jag jobba dagen och sen blir det vikarie-jobb-fest hos Johanna:) ska bli kul att gå ut mä töser på jobbet igen:) i dag ska jag på utvecklingsamtal för Jacob. Hoppas allt är bra och att han utvecklas som han ska i skolan.  Har ju varit lite sisådär med honom... men han är 7 år och trotsig. I helgen som va spela  han sin första (med nya laget) Cup i hockeyn, och gjorde 3 mål, och jag är en stolt mamma! :)

 

Nu måste jag gå till skolan, önskar er alla en fiiiiin dag!

 

Puss på kinden <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beingsara - 15 november 2010 17:10

Den här dagen stryker jag i kalendern. Har haft världens jävla ruttna skitdag idag, vädret suger och allt annat också! Men tur barnen piggar upp ens humör ialf <3. Har spenderat nästan hela dagen med Sofia, först frukost hemma hos mig, sen iväg ...

Av beingsara - 12 november 2010 14:55

voine, voine....igen gud giv mig styrka att överleva denna inre demon som irrar runt i min kropp! Vad händer med mig liksom?? Bara vill lägga mig ner o sparka i benen som ett litet barn....nej jag är inte GALEN om DU tror det... bara har nån konsti...

Av beingsara - 11 november 2010 18:49

Så nu är detta överstökat, dock känner jag en viss panik inombords. Jag kan ej förklara varför.....för jag vet inte ens själv! Känner mig bara sliten o seg som en råtta! Vill vara någon annanstans än hemma känns det som. Men det är nog bättre i morgo...

Av beingsara - 10 november 2010 00:36

av allt som "vimsar" runt i hjärnkontoret! Ska bli så skönt när ALLT är över!   "Ge mig kärlek Ge mig hopp Gör mig lycklig som bara du kan."     All kärlek till er från mig <3   Natti Natti. ...

Av beingsara - 9 november 2010 16:49

jag började dagen med att lämna barnen till dagis/skola.. sen möra kaffffiii hos Fia. Hunnit med att sola och en sväng till Ikea... sen har dagen bestått mest av kaffe och så. Ibland far det omkring rejält upp i mitt "hövve" på ren värmländska, ka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards