Alla inlägg den 15 november 2010

Av beingsara - 15 november 2010 17:10

Den här dagen stryker jag i kalendern. Har haft världens jävla ruttna skitdag idag, vädret suger och allt annat också!

Men tur barnen piggar upp ens humör ialf <3. Har spenderat nästan hela dagen med Sofia, först frukost hemma hos mig, sen iväg till sommarlagret, sen hem t Sofia o sen hem t mig igen. Vi har bara inte gjort något vettigt alls! Jag är sjukskriven hela denna veckan (bara tills på torsdag iofs), så jag hoppas veckan går fort som tusan! Börjar bli rastlös...redan! I helgen har min syster Linn varit här och fixat mig och mina vänner i håret! Jag blev mycket ljusare denna gången, är supernöjd! Du är bäst syrran, älskar dig! Tack!!!!! <3

Sen drog jag och Madde ner på stan för att få en skymt av Idol... mao JAY ;) och det fick vi;) hade en mysig kväll i vart fall:)

Idag har jag lovat barnen körv å pommes, så det är klart nu... så nu ska vi käka!


Ha en fortsatt bra skitdag!




Kram S.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards