Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Åke Tråk in da house, som smölis säger...

Av beingsara - 8 november 2010 20:02

ligger på soffan med laptopen och klickar hem massa kläder från ellos, nelly och bubbelroom... just bara för att allt är så boring nu. Åke är ingen rolig person att få besök av. Så då får nätshoppandet försöka ta över allt det tråkiga. Är nog lite nervös också inför Onsdagen... vet ju att det bara är ett litet ingrepp jämnfört med den Op som jag gjorde för 7,5 mån sen. Ska bli så skönt att slippa all denna smärta som kommer och går. Well life goes on!

Näe om man skulle ta tag i den där tvätthögen som jag har blickat åt ett flertal gånger i dag... en ont måste!

 

Amor vincit omnia.

 

Over and out!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beingsara - 17 november 2010 13:08

Snart är helgen här igen, och de ska bli så gött! På fredag jobbar jag dagen och kvällen ska bestå av fredagsmys och Idol med barnen <3 Lördag ska jag jobba dagen och sen blir det vikarie-jobb-fest hos Johanna:) ska bli kul att gå ut mä töser på j...

Av beingsara - 15 november 2010 17:10

Den här dagen stryker jag i kalendern. Har haft världens jävla ruttna skitdag idag, vädret suger och allt annat också! Men tur barnen piggar upp ens humör ialf <3. Har spenderat nästan hela dagen med Sofia, först frukost hemma hos mig, sen iväg ...

Av beingsara - 12 november 2010 14:55

voine, voine....igen gud giv mig styrka att överleva denna inre demon som irrar runt i min kropp! Vad händer med mig liksom?? Bara vill lägga mig ner o sparka i benen som ett litet barn....nej jag är inte GALEN om DU tror det... bara har nån konsti...

Av beingsara - 11 november 2010 18:49

Så nu är detta överstökat, dock känner jag en viss panik inombords. Jag kan ej förklara varför.....för jag vet inte ens själv! Känner mig bara sliten o seg som en råtta! Vill vara någon annanstans än hemma känns det som. Men det är nog bättre i morgo...

Av beingsara - 10 november 2010 00:36

av allt som "vimsar" runt i hjärnkontoret! Ska bli så skönt när ALLT är över!   "Ge mig kärlek Ge mig hopp Gör mig lycklig som bara du kan."     All kärlek till er från mig <3   Natti Natti. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards