Alla inlägg den 9 november 2010

Av beingsara - 9 november 2010 16:49

jag började dagen med att lämna barnen till dagis/skola.. sen möra kaffffiii hos Fia. Hunnit med att sola och en sväng till Ikea... sen har dagen bestått mest av kaffe och så.

Ibland far det omkring rejält upp i mitt "hövve" på ren värmländska, kan komma att tänka på saker typ som vem kom på att man kunde poppa popcorn av majs?, vem som kom på att gräset ska vara grönt och inte lila....? Ja ni förstår kanske. Som sagt man har mycket funderingar ibland. Just nu är det lite kring kring uppe i hjärnkontoret, tror hjärncellerna slåss om vem som ska komma först typ.

Imorgon bär det i väg till Arvika, hjälp.. nu kom min dödsångest igen.... HUA! Hatar allt va narkos heter...men tur det finns i vart fall. Men allt kommer gå galant. Pukt slut.

Sitter och slö tittar på ung och bortskämd.. herregud vilka skitungar ( fast dessa är ju vuxna liksom) det finns rent ut sagt, hoppas mina söner aldrig blir så, eller att jag uppfostrar dom till något bättre än så. De ska lära sig från början att göra rätt för sig. Då menar jag att bara plocka upp jackan som ligger slängd i hallen etc.  Herregud "pappa" betalar.....hur mesigt och omanligt låter inte det?? Nej tacka vet jag en hederligt arbetande männisch, som tjänar i hop sina egna pengar. Så ska det vara. Vinner man pengar så är det bara en stor bonus. Pengar kan inte köpa lycka. That´s the true.

 

Carpe diem!

 

Puss på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards